Februarutfordringen

tirsdag 22. august 2017

Til konfirmanten

Hei og hopp.
Elin her i dag, med et kort til en konfirmant, forøvrig samme konfirmant som skal få dette kortet. Da jeg leverte det forrige fikk jeg ny bestilling nesten med en gang til samme konfirmant, og da var det bare én ting å gjøre.

Jeg valgte å lage et skjortekort denne gangen, etter trinn-for-trinn-beskrivelse på bloggen til Maya Stenshagen. 
Jeg er veldig glad i blått, så arket En stjerne fra Muligheter-serien var en skikkelig innertier. Med knapper og silkebånd som matchet i farget var valget lett.


 Jeg trædde en liten tråd fra en gammel vevspole fra min bestemor i hullet på klokken, skjærte hull i lommen og vips, så hadde jeg lommeur. Den andre lommen er også skjært i overkant, så der er det plass til penger.

Når skjorten åpnes kommer skrivefeltet frem. Jeg har stemplet en tekst rett på mønsterarket og embosset i hvitt, mens jeg på feltet med plass til personlig hilsen har brukt hvit kartong og et stjernestempel stemplet med blått blekk. Enkelt, men det pynter likevel litt opp et ellers helt plain hvitt panel.

Jeg lagde en konvolutt som matchet kortet mitt. Jeg brukte en konfirmantdie og stanset ut ordet konfirmant i det samme mønsterarket jeg har brukt på selve kortet. Under limte jeg på klistremerkebokstaver.

Produkter brukt:
Ark:
Muligheter - En stjerne PD16143
Stempel:
Nesten mann PD14964
Die:
Konfirmant 2 PD15062
Annet:
Alfabet PD108 Blå

Håper du ble litt inspirert til å gjøre litt mer ut av kortene dine enn å bare brette vanlig. Kreativ klem fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar