Februarutfordringen

fredag 3. november 2017

lite vimpelkort

Hei alle sammen...

I dag er det endelig min tur til igjen å vise dere noe jeg har laget.. Jeg har kost meg glugg med flere av de nye diesene og stemplene denne gangen.. de er jo bare så fantastisk herlige.


Jeg brukte den nye vimpeldiesen til å stanse ut kortet (fra et 6x6" ark med kartong)


Selve snemannen er blitt farget med distress ink og påført litt glitterlim (stickles)


Skiltstemplet har jeg enkelt klippet ut og påført litt is med glitter over. Snøkrystallene er stanset ut i glitterskum(foam).


Inni kortet har jeg lekt meg med en stempeltekst (emosset) og den herlige god jul vimpeldiesen..


Så så enkelt ble mitt kort til... (perfekt restepapirkort, selv om jeg har laget flere og brukte nye ark)..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Julestemning - God Jul til deg - PD 17360 (vimpel på baksiden av kortet)
Julestemning - Hjerteknuser - PD 17349
Stempel:
PD 17334
PD 16175
PD 17203
Dies:
Snøfnugg, små . PD 17309
Snømann - PD 17319
Vimpel - PD 17326
God Jul Vimpel - PD 17306

Da håper jeg at du fant litt inspirasjon..

Klem



2 kommentarer:

  1. Kjempe fint . Er det snømann stempel og snømann dies papirdesign - damme størrelse ? Om de passer ilag ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er de to..de passer helt perfekte sammen synes jeg....

      Slett