Februarutfordringen

tirsdag 27. februar 2018

Blomsterkort

God dag, og velkommen inn hit i Papirdesign bloggen ♥
I helgen har jeg koset meg med å scrappe med nye nydelige papirer fra Papirdesign!
Det var nesten så det gjorde litt vondt i sjelen å kutte i alle de fine arkene, men samtidig var det en fryd å scrappe med ark som gir som gir så mye inspirasjon :)
Håper den nye kolleksjonen falt like mye i smak hos dere, som den gjorde hos meg :D
Her er kortet jeg laget: 



Produkter: 
Ark:
Fremtidsdrømmer - Lev, le og ha det gøy PD18425
Fremtidsdrømmer - Vær deg selv PD18439
Fremtidsdrømmer - Forglem meg ei PD18424
Dies:
Ramme PD16171
Stempel:
Vel overstått PD17251
Blomster:
Asalea - Rosa 
Kirsebærblomst - Gammel rosa 
Hortensia - Rosa 
Rose 1,0 cm - Rosa 
Annet:
Halvperler - gammel rosa 
3D limputer 

Ha en nydelig dag alle sammen ♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar