Februarutfordringen

fredag 6. april 2018

Konfirmasjonskort

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere et konfirmasjonskort jeg har laget.


Jeg har brukt en sirkeldies og stanset ut fire sirkler, disse har jeg så limt sammen til et kort.


Laget et magebånd rundt kortet som jeg har pyntet med hjerte.. (brukte hjertet med teksten klem på baksiden, men glemte dessverre å ta bilde)..


Pyntet så hjertet med blomster, perler og sommerfugler.


Inni kortet har jeg stemplet ulike tekster og også plassert et hjerte til å skrive på.


Produkter jeg har brukt:
Ark:
Fremtidsdrømmer- modig - PD18427
Dies:
hjerte 3 - PD 17327
Hjerte 2 - PD 17239
Stempel:
Konfirmant, jente - PD 17248
Konfirmant og foreldre - PD 17249
Blomster:
små blomster lilla
pioner grå
roser rosa
Annet:
Halvperler - lilla


Håper du fant litt inspirasjon

Klem fra meg

4 kommentarer:

  1. Dette må prøves ut. Kjempeflott kort Linda ��

    SvarSlett
  2. Lekkert kort, dette fikk jeg lyst til å prøve :-)

    SvarSlett
  3. Stilig kort, Linda 😀 Dette må prøves 👍

    SvarSlett
  4. Kult, dette må jeg prøve!!!

    SvarSlett